Yvette Bakker nieuwe Manager Sales, Marketing & PR Kasteel de Wittenburg

De stijlvolle ambiance en hoffelijke gastvrijheid uitvergroten bij een jonger publiek

03 JUNE 2016, WASSENAAR
Summary
Yvette Bakker (28) is de nieuwe Manager Sales, Marketing en PR bij Kasteel de Wittenburg te Wassenaar. In deze functie zal zij zich voornamelijk richten op de verkoop en begeleiding van exclusieve trouwerijen, concerten en zakelijke evenementen. Het is haar ambitie om ook een jonger publiek kennis te laten maken met de traditionele gastvrijheid en de luxueuze ambiance van Kasteel de Wittenburg. Yvette werkte hiervoor drie jaar als Conference en Events Executive bij het Marriott Hotel (voormalig Bel Air hotel) in Den Haag.

Haar primaire focus op het gebied van marketing en PR is om de naamsbekendheid van de Wittenburg te verhogen. De basis is er: een elegante uitstraling, de hoffelijkheid en de hoogwaardige faciliteiten zoals een klassieke keuken en stijlvolle hotelkamers. Yvette: ’We hebben alle ingrediënten in huis om onze gasten een nog exclusievere ervaring te bieden, zowel voor de particuliere als de zakelijke markt.’ Daarnaast zal Yvette de organisatie en ontwikkeling van evenementen voor leden van de vereniging De Wittenburg, bestaande uit de top van het bedrijfsleven, op zich gaan nemen.

Over Kasteel de Wittenburg
Het in Wassenaar gelegen Kasteel de Wittenburg is gevestigd op een groen en rustig landgoed en biedt evenement- en hotelfaciliteiten voor zakelijke bijeenkomsten en particuliere happenings. Het Kasteel is vernoemd naar de echtgenote van één van de vroegere eigenaren. Tegenwoordig ontvangen tevens het bedrijfsleven, de overheid en vertegenwoordigers van internationale organisaties hun gasten uit binnen- en buitenland op het Kasteel.

About Kasteel de Wittenburg

Het in Wassenaar gelegen Kasteel de Wittenburg biedt in een stijlvolle ambiance exclusieve evenement- en hotelfaciliteiten voor zakelijke bijeenkomsten en particuliere happenings. Het Kasteel is vernoemd naar de echtgenote van één van de vroegere eigenaren. Tegenwoordig ontvangen het bedrijfsleven, de overheid en vertegenwoordigers van internationale organisaties hun gasten uit binnen- en buitenland op het Kasteel. Centraal staan de hoogwaardige keuken, de authentieke service en stijlvolle ambiance.